Ste mladi podjetnik oz. ste ravnokar pričeli z novo poslovno dejavnostjo in ne najdete ustreznih prostorov, kjer bi imeli sedež podjetja? Si želite osebno življenje ločiti od poslovnega, ker poslovna pošta vedno zahaja v osebno? Kmalu bodo ta vprašanja samo še del zgodovine saj vam Firmica.si ponuja nekaj kar se imenuje virtualna pisarna. Virtualna pisarna pomeni digitaliziranje vašega fizičnega naslova oz. poštnega nabiralnika.
Dandanes je prejemanje fizičnih pošiljk in paketov postala prava nadloga, saj je tega vedno manj. Zaradi napredka tehnologije v komunikaciji je vse elektronsko, saj je zadeva hitrejša ter ne zavzema fizičnega prostora. Poštnega nabiralnika se vseeno ne smete znebiti, saj tako veleva zakonodaja. Samostojni podjetnik ali podjetje mora imeti fizični sedež podjetja. Tudi če ga ne uporablja. Če se odločite za virtualno pisarno lahko pozabite na vse to.
Se sprašujete zakaj bi se odločili za najem virtualne pisarne? Tukaj imate nekaj tehtnih razlogov, zakaj je to velik plus za vas. Največji plus je, da delo lahko še vedno nadaljujete na istem naslovu, kakor ste si želeli, razlika je le-ta, da ne potrebujete pisnih dovoljenje lastnika. Če si boste zaželeli virtualno pisarno je najem zelo hiter in učinkovit, brez nepotrebne birokracije.
Če se najdete v tem položaju da ste programer, oblikovalec spletnih strani, pisec, oblikovalec ali pa ste le lastnik manjše spletne trgovine, je ta možnost najbolj primerna za vas. Seveda pa jo priporočamo tudi tistim, ki si ne želijo da njihova poslovna pošta zahaja v isti nabiralnik kakor osebna. Nekateri imajo podjetje prijavljeno doma in bi to radi ločili, spet drugi pa imajo zelo radovedne sosede, ki stikajo po njihovi pošti.
Če se odločite za virtualno pisarno, spletne strani Firmica.si, vam bodo vso prispelo pošto skenirali in vam poslali preko elektronske pošte. Zagotavljajo vam maksimalni nivo zaupnosti.