Sodoben svet elektronike je z dobo računalnikov olajšal marsikatero stvar, predvsem pa poslovanje za uporabnike, ki tržijo svoje storitve ali izdelke. Blagajna na dotik je zanesljiva oprema, vsakega poslovnega ali zasebnega sektorja, ki želi svoje poslovanje dvigniti na višji nivo.
Če se tudi sami najdete v tem opisu, potem je za vas zagotovo primerna blagajna, za katero ni treba uporabljati miške in ostalih dodatkov na kabel, saj jo upravljate enostavno na dotik.
Novosti in prednosti, ki jih prinaša blagajna na dotik
Včasih priznane, so danes že skoraj v pozabi. Govorimo o času, ko je bila klasična blagajna najvišje na lestvici med izbranimi. Danes jo je dohitela modernejša, hitrejša, dostopnejša in prav tako lažja vrsta, ki omogoča veliko naprednejše možnosti za uporabo. Najboljša, sicer že lep čas, uvedena, funkcija je možnost uporabe na dotik.
Če pogledamo k osnovam, je blagajna pripomoček vsakega podjetja ali posameznika, ki se poslovno ukvarja s prodajo svojih storitev ali produktov, zato je izredno pomembno, da je njeno delovanje zanesljivo in da vodenje ter izdaja računov poteka tekoče.
Prednosti oz. doprinosi, ki jih blagajna omogoča, so:
- preprostost in zanesljivost uporabe,
- prikladne dimenzije,
- tiskanje računa, vodenje zalog: vnašanje in brisanje izdelkov/ storitev,
- nova prilagojena programska oprema,
- močan procesor in pomnilnik,
- možnost stičnega ali terenskega dela.
Kako izdelek pravilno izbrati?
Ker je blagajna izdelek, ki ga kupujete za več let, mora le-ta biti kakovosten, visokoločljiv ter primeren za uporabo, ki jo zahteva vaše podjetje. Kar pomeni, da si je pametno vzeti malenkost več časa, da zadevo raziščete, povprašate o prednostih ter kar je najpomembnejše, da prehod iz starega na nov sistem ne bo povzročal kakšnih težav in da bo uvoz vseh pomembnih dokumentov stekel gladko.
To velja za majhne kot velike podjetnike, saj blagajna, ki je dobro zasnovana, lahko tudi za polovico olajša samo poslovanje. Novodobne blagajne tako ne omogočajo le tiskanja računa, vendar prav tako poročanje in vodenje zalog ter še veliko več.
Glavno ob nakupu oz. izboru je, da točno veste, za kaj boste le-to uporabljali, koliko jih potrebujete, kakšen je vaš proračun, kakšno dodatno opremo bi potrebovali in pa da ob nakupu upoštevate pomembnosti, kot so: velikost in značilnosti pomnilnika, procesorja ter diska, ločljivost in podrobnost zaslona, funkcionalnost in izgled programa, njegovo hitrost, ter da je uporabniku prijazen.
Ne pozabite pogledati tudi za priključke, ki jih izbran izdelek omogoča ter se pozanimajte, kako je s povezavo z ostalimi računalniškimi sistemi ter bankami, da bo poslovanje in povezovanje potekalo gladko.
Serije, ki jih ponuja novodobna blagajna
Seveda za različne potrebe znotraj podjetja oz. samega poslovanja potrebujete tudi drugačne zmogljivosti in načine za uporabo blagajne. Zato so razvili številne serije, med katerimi lahko za svojo dejavnost izberete točno tisto, ki bi zagotovila vaše potrebe:
- HC, HS, HT, KS, MT, PS, RT in XT novodobne serije.
Pravilna izbira je ključna, zato v primeru, če še različnih serij in uporabe le-teh ne poznate, vam svetujemo, da si jih ogledate in morda s pomočjo nasveta izberete tisto pravo, ki bo vaše poslovanje dvignilo na višji nivo, omogočila enostavnost in kakovost ter vam tako prihranila čas.
Cene in blagajna
Kadar se boste spustili v nakup, boste, glede na svoj proračun seveda izbrali model, ki vam najbolje ustreza. Blagajna, ki omogoča enostavno delovanje, se giblje v okvirjih cen od 2.500,00 € do 670,00 €.
Polagamo vam na srce, da izmed vseh, ki jih boste izbirali v svojem okvirju z določeno ceno, gledate na vse parametre, ki jih ponuja. Razmišljajte, da boste morda v prihodnosti dodali kak element, zato je dobro, da ima izbrana blagajna možnost dodelav in povezav, ki jih lahko izkoristite za preprosto in jasno upravljanje brez težav.