Dandanes si nakupovanja brez uporabe spletnih trgovin prav zagotovo ne predstavljamo več. Te so v prid tako prodajalcem kot tudi samim potrošnikom, saj lahko nakup opravijo praktično v nekaj minutah. Izdelava spletnih trgovin pa v zadnjih dveh letih postala milo rečeno nujna marketinška poteza tako v večjih kot tudi manjših zagonskih podjetjih. Če vas zanima, kaj je pravzaprav tisto, zaradi česar je izdelava spletnih trgovin oziroma izdelava web trgovine vedno bolj priljubljena, vas prijazno vabimo, da si preberite nadaljevanja članka.
Izdelava spletnih trgovin je naložba v prihodnost
Vsako podjetje, ki svoje produkte na kakršenkoli način prodaja preko dobro izdelane spletne strani s trgovino, ima veliko bolj zagotovljen uspeh kot tista, ki za svojo prodajo ne uporabljajo spletnih trgovin. Zakaj? Slednje trdimo predvsem zato, ker po statističnih podatkih spletna prodaja še vedno vztrajno raste. Ne le to, ta garantirano ostaja ena najbolj učinkovitih kanalov prodaje. Izdelava spletnih trgovin se je še kako povečala s prihodom vsem dobro poznanega Covid-19, ki je dejansko čez noč spremenil svet nakupovanja in ga preselil na svetovno medmrežje. Priljubljenost spletnega nakupovanja se je v tem času množično povečala in bo, kot kažejo analitični izpiski, v letu 2021 dosegla kar 4,5 trilijone dolarjev. Nam sedaj lažje verjamete, da je izdelava spletnih trgovin dejansko nujna, da tudi vaše podjetje stopi v korak s časom?
Spletne trgovine omogočajo veliko več kot tradicionalni nakupovalni centri
Ljudje vedno bolj stremimo k učinkovitemu opravljanju svojega časa, prav zato se izdelava spletnih trgovin vedno večkrat izkaže kot dobra marketinška poteza. Statistika pravi, da se v prostem času vedno več ljudi preko novodobnih komunikacijskih naprav zadržuje na spletnih straneh, kjer poteka nakupovanje. Priljubljenost spletnih trgovin vedno bolj raste tudi zaradi naslednjih razlogov:
- Spletne trgovine zagotavljajo več udobja med nakupovanjem in manj težav z mobilnostjo: s tem mislimo predvsem na dejstvo, da ljudje veliko raje plačajo za dostavo paketov na dom kot pa za gorivo, potrebno za prevažanje med fizičnimi trgovinami, kar je povezano tudi s časovno učinkovitostjo.
- Časovni prihranek: čas vedno bolj postaja dragocena valuta, včasih še bolj kot denar, česar se dobro zavedajo vsi prodajalci, ki investirajo v izdelavo spletne trgovine.
- Prodor na tuje trge: vzpostavitev spletne trgovine bo vašemu podjetju omogočila, da si boste v relativno kratkem času lahko znatno povečali bazo novih potencialnih kupcev. Za razliko od navadnih fizičnih trgovin so spletne dostopne praktično vsakemu internetnemu uporabniku. Seveda je na tem mestu nujno dodati še to, da bo vaša spletna trgovina veliko bolje prodirala na trg, če boste pri njenem marketingu uporabljali specifične strategije, ki bodo targetirale prav vašo specifično ciljno skupino kupcev.
To so le nekateri razlogi, s katerimi vas želimo spodbuditi, da si tudi sami umislite svojo spletno trgovino, preko katere boste lahko praktično 24 ur na dan prodajali svoje produkte.
Zakaj je izdelava spletnih trgovin vedno bolj popularna na celotnem svetovnem trgu?
Covid časi so doprinesli k temu, da so bili ljudje vedno bolj primorani nakupovati preko spletnih trgovin, kar je posledično vplivalo tudi na njihovo popularnost. Vsi dobro poznamo rek: »navada je železna srajca«, kar se je dobro pokazalo prav v času pandemije. Ljudje so zaradi nuje okoliščin vedno večkrat nakupovali preko spleta in tako v večini primerov ugotovili, da je to zanje veliko bolj učinkovito. Zaradi vedno bolj poenostavljenih spletnih izkušenj so ljudje počasi postali zaupljivi do takšnega načina nakupovanja, česar si še pred nekaj leti zagotovo ne bi predstavljali. Naše besede lahko podkrepimo tudi s podatki analitikov, ki pravijo, da je spletno nakupovanje definitivno prvi zmagovalec časa pandemije. Ti predvidevajo, da se bo stopnja penetracije spletne prodaje do leta 2025 povečala na kar 25 %.
Izdelava spletnih trgovin naj bo prilagojena mladim kupcem
Kljub temu, da se je v času pandemije spletna prodaja znatno povečala, pa številke zanesljivih virov kažejo, da so pri nakupovanju preko spletnih trgovin »glavni« mladi, v starosti od 18 do 34 let. Kar dva od treh mladih potrošnikov v prej omenjeni starostni skupini po pandemiji za nakupovanje preko spletnih trgovin porabljajo več denarja kot pred njo. Izdelava spletnih trgovin mora zato v naslednjih letih strmeti k temu, da se približa mladim generacijam, saj bodo le tako uspešno poslovale. Poleg povezovanja spletne trgovine s profili različnih družbenih omrežij, pa bo potrebno razmisliti tudi o sami personalizaciji, ki jo mora izražati posamezna spletna trgovina. S tem imamo v mislih predvsem način komunikacije in hitrost odzivnosti, ki morata biti pri mladih kupcih dejansko skoraj takojšna. Prav zato bodo vedno bolj popularne spletne trgovine, ki bodo prilagodile svojo komunikacijo in vzpostavljale reden stik s strankami.
Izdelava spletnih trgovin bo v prihodnosti morala slediti hitri menjavi trendov v družbi. Podjetja bodo morala za uspešno prodajo preko svoje spletne trgovine poslušati stranke in upoštevati njihove potrebe. Trenutni trendi, ki jih kot marketinško potezo uporablja vedno več spletnih trgovin je predvsem prodaja okolju prijaznih izdelkov. Z gotovostjo pa lahko trdimo, da se bodo trendi še naprej spreminjali. Verjamemo, da bo profesionalna izdelava spletnih trgovin še naprej dobro rasla, saj bo le-ta lahko kakovostno odgovarjala na potrebe vedno bolj zahtevenga potrošnika.