Zeleni čaj za zdravje

Zeleni čajV zimskih dnevih nam pitje čajev pripomore k ogrevanju našega telesa, lahko pa imajo tudi zdravilni učinek. Zeleni čaj izvira iz Kitajske. Narejen je iz listov čajevca Camellia sinensis, ki jih najprej pustijo, da malo ovenijo, nato pa jih posušijo z vročim zrakom. Čaj nato še aromatizirajo z japonsko češnjo, jasminom, vanilijo ter tudi limono. Zeleni čaj je predvsem znan po svojih zdravilnih učinkih, saj vsebuje največ antioksidantov, ki so koristni za naš srčno-žilni sistem. Seveda pa ima tudi številne druge zdravilne učinke. Zeleni čaj pomaga zmanjšati tveganje za nastanek raka, zmanjšuje nivo holesterola in krvnega pritiska ter tako pomaga preprečevati nastanek srčne kapi. Antioksidanti pripomorejo pri ohranjanju mladostnega videza in spodbujajo vitalnost. Čaj pomaga pri izgorevanju maščobe ter tako pripomore pri izgubljanju telesne teže. Ima tudi zdravilen učinek za našo kožo, saj zavira njeno staranje ter preprečuje nastanek kožnega raka. Zmanjšuje raven holesterola, preprečuje debelost in zvišanje ravni sladkorja v krvi, izboljšuje spomin, preprečuje Alzheimerjevo in Parkinsovo bolezen, zmanjšuje možnosti nastanka astme. Zeleni čaj vsebuje polifenole in flavenoide, ki pomagajo pri krepitvi imunskega sistema. Uničuje bakterije in viruse, ki povzročijo zobni karies ter olajša stres. Znanstveniki na Japonskem so celo prišli do ugotovitve, da upočasni širjenje smrtno nevarnega virusa HIV v našem telesu.

Zeleni čaj je primeren za pitje v vseh letnih časih, lahko ga postrežemo ali toplega ali hladnega. Voda, ki jo uporabimo, ne sme vsebovati veliko klora, kalcija in drugih rudnin. Uživanje zelenega čaja le redko povzroči stranske učinke. Priporočljivo je pitje od 3 do 4 skodelic čaja na dan. Pri rednem pitju velikih količin čaja lahko pride do zaprtja, zmanjšanja apetita ali celo diareje, saj se poveča izločanje želodčne kisline. Te stranske učinke lahko zmanjšamo ali jih celo preprečimo, če čaju dodamo mleko. Zeleni čaj ni primeren za nosečnice in doječe matere, saj vsebuje kofein, katerega prekomerno uživanje lahko povzroči tudi nespečnost.

Vsekakor je priporočljiv za uživanje vsem generacijam. Na zgornji povezavi si lahko ogledate ponudbo zelenih čajev in preberete vse, kar morate vedeti o njihovi pripravi.