Pomlad bo že kmalu tu, in še malo pa bo tudi poletje. Poleti pa je dobro imeti letne gume, če ne želimo zimskih obrabiti do konca in potem zapravljati za nove.
Letne gume so narejene z namenom vožnje po poletnih cestah. Te znajo biti ob vročih dnevih tudi same zelo vroče in suhe. Toplota iz asfalta se prenaša na gumo, ta se pa segreje in to tudi vpliva potem na njeno zgradbo. Molekule, ko se segrejejo gredo bolj narazen, guma postane tako bolj mehka, s tem tudi ustvarja malce več trenja ko se vrti po cestišču. Letne gume so narejene drugače od zimskih, so bolj prilagojene visokim temperaturam, in imajo poleti boljši oprijem in pa najbolj pomembno, vodljivost, kot pa zimske gume, če bi jih uporabljali poleti. Zimske so bolj narejene za nizke temperature, in če jih poleti uporabljamo, se segrejejo tako kot letne gume, vendar toplota na njih vpliva bolj slabo, postanejo zelo mehke, hitreje se obrabijo ker ustvarjajo več trenja, to vpliva na porabo bencina, ker pa so mehke in bolj obrabljene pa je lahko vodljivost vozila slabša. Občutek v avtomobilu je lahko podoben, kot če bi imeli prazne gume.
Letne gume, če so se vam lanske že izrabile je potrebno kupiti nove. Ko gledate in primerjate cene enakih gum, naj vas ne zavedejo višje cene. Preprodajalci gum dobijo vsi iste gume od istih proizvajalcev. Če gledamo iste letne gume, pa so cene dražje ali nizke, naj vas ne zavede. Kvaliteta in lastnosti istih gum so popolnoma enake. Razen seveda če so že rabljene, vendar se takih gum ne splača kupovati.
Za tovorna vozila se lahko tudi najdejo “obnovljene” letne gume, ki so veliko cenejše, vendar imajo omejeno hitrost. To je zato, ker so obnovljene gume narejene po drugačnem postopku, kot pa nove. Namreč obnova poteka tako, da na obstoječo pnevmatiko “napacajo” gumo in odtisnejo profil. Vendar če se takšna guma potem hitro vrti jo zaradi centrifugalne sile raztrga.