Čustvena inteligenca v prodaji – je pomembna?

Tako lahko rečemo, da je čustvena inteligenca v prodaji izredno pomembna, čeprav bi na prvi pogled morda rekli, da temu ni tako in da štejejo zlasti druge stvari. Kadar prodajamo neko stvar, pa naj bodo to izdelki ali pa neke storitve, je še kako pomembno, da znamo z ljudmi, da smo jim dostopni, da imamo v glavi razdelano, katere stvari so pomembne, kakšen odnos moramo s strankami vzpostaviti in podobno.

Čustvena inteligenca

Kaj sploh je čustvena inteligenca? To ni tista intelektualna, čeprav sta zagotovo povezani med seboj. V tem primeru gre v bistvu za dojemanje sebe, sveta okoli sebe in tudi ljudi, ki nas obkrožajo. Če smo čustveno inteligentni, se zavedamo svojih čustev, jih prepoznamo, znamo z njimi tudi ravnati in jih uravnavati ter seveda izražati, kar pomeni, da jih izražamo kar se da civilizirano, v mirnih tonih, tako da z njimi ne prizadenemo drugih ljudi. Po drugi strani pa čustvena inteligenca pomeni tudi, kako znamo prepoznati čustva drugih ljudi, pa naj bo to naš partner, morda prijatelji, svojci, sorodniki, sodelavci, nenazadnje pa tudi stranke, ki si nas bodo zapomnile tudi po tem, kakšen odnos smo z njimi vzpostavili. V zadnjem primeru je čustvena inteligenca še kako pomembna, saj nam pove, kako neki bomo dojeli vsako posamezno stranko, kaj ji bomo rekli, na kakšen način jo bomo začutili, ali bomo prepoznali njena čustva, ki so seveda zelo različna, saj to pomeni tudi, da ugotovimo, kako se na njen čustveni  svet znamo odzvati. To je zelo pomembno, kadar prodajamo kakršne koli stvari, pa naj gre za izdelke ali pa storitve, pa seveda tudi svoje znanje in spretnosti.

Če vas torej zanima čustvena inteligenca, svetujemo, da obiščete zgornjo spletno stran, kjer boste videli, kako o njej razmišlja marketinški strokovnjak Filip Pesek, ki je kljub svoji mladosti izredno sposoben in zna razmišljati izven okvirjev.